ALGEMEEN

Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregels die A.V. Beauty & Brow Bar in acht neemt.

Bekijk hier de algemene voorwaarden voor de webshop
Bekijk hier de algemene voorwaarden voor SPMU Brows

  1. Het maken van een afspraak
    Afspraken kunnen ingepland worden via het online afspraken systeem op de website. Vervolgafspraken kunnen eventueel ingepland worden in het salon bij afrekenen.

    Bij het maken van een afspraak gaat U automatisch akkoord met de annuleringsvoorwaarden.

    U krijgt uw afspraak steeds bevestigd via e-mail. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw correct mailadres op te geven. De gemaakte afspraak niet nakomen met als reden de mail niet gezien/ontvangen te hebben is geen geldige reden! De afspraak wordt in dit geval aangerekend zoals vernoemd in verdere voorwaarden.

    Bij het maken van een afspraak wordt er een voorschot gevraagd. Deze wordt automatisch gevraagd bij het online boeken van de afspraak, het maken van de afspraak in het salon of na verkrijgen van een factuur per mail. Geen voorschot = geen afspraak. Tenzij anders besproken.
     
  2. Wees op tijd
    Er wordt een strikte planning gevolgd, gelieve om dan ook ca 5min op voorhand aanwezig te zijn zodat we tijdig kunnen starten.
     
  3. Te laat komen
    Denkt U te laat te komen? Gelieve mij op voorhand telefonisch te verwittigen.

    De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd van de behandelingsduur af zodat de volgende klant niet moet wachten door uw toedoen. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

    In het geval U te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel (volledig) door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden er kosten in rekening gebracht volgens het annuleringsbeleid.
     
  4. Verhindering of annulering van de afspraak
    U kunt uw afspraak tot 2 dagen voordien verplaatsen of annuleren zonder verliezen van het vooraf betaalde voorschot.

    Wanneer U genoodzaakt bent om laattijdig te annuleren, vraag ik dit te doen telefonisch en tijdens de openingsuren.

    Indien U te laat verplaatst/annuleert of niet komt opdagen dan wordt het betaalde voorschot ingehouden als vergoeding voor mijn tijd. U kan wel steeds voor het volledige behandelbedrag producten aankopen indien U dit liever hebt.

    Wanneer U een afspraak maakt neemt U bewust het risico dat er een mogelijkheid bestaat dat de afspraak niet kan doorgaan en dat deze om eender welke reden dan ook geannuleerd moet worden. U gaat er dan ook mee akkoord dat de voorwaarden bij laattijdig annuleren ten alle tijde worden doorgevoerd, ongeacht de reden van annuleren.
     
  5. Voorschotten
    Bij het maken van een afspraak wordt er een voorschot gevraagd, dit is meestal 50% van de behandeling.

    Bij tijdig annuleren van een afspraak wordt het voorschot niet teruggestort maar wordt opgeslagen als credit in uw klantenfiche. Deze kunt U dan opnieuw gebruiken om een nieuwe afspraak in te plannen.  Dit geldt ook wanneer het salon de afspraak dient te annuleren om eender welke reden.

    Bij niet komen opdagen of laattijdig annuleren wordt het voorschot ingehouden als vergoeding voor mijn tijd.

    Bent U niet van plan om een nieuwe afspraak in te plannen en wenst U uw voorschot terug? Dat kan, maar dan worden er 10% administratiekosten afgehouden. Dit geldt ook wanneer het salon de afspraak dient te annuleren om eender welke reden.
     
  6. Hygiëne
    Ik ga zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten frequent tijdens en na elke behandeling gereinigd en ontsmet volgens procedure.

    Ik verklaar behandelingen zoals microblading en plasmalifting uit te voeren volgens de hygiëneregels zoals ze staan aanbevolen in het KB van 25 november 2005 betreffende de reglementering van tatoeages en piercings.

    Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels. Wanneer dit niet gebeurt behoud ik het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiëne de wensen overlaat.
     
  7. Algemeen
    Ik werk uitsluitend met kwalitatieve producten. Helaas is een (allergische) reactie nooit uitgesloten. Bij het maken van een afspraak ga ik er automatisch van uit dat de klant zich op voorhand heeft geïnformeerd over mogelijke risico's (die overigens grotendeels vermeld staan op de website) en geen schuld legt bij de behandelende specialiste mochten er negatieve gevolgen ontstaan. Eventuele (dokters)kosten worden dan ook voor eigen rekening genomen.

    De behandelingen worden steeds volgens het door de verdeler opgelegd protocol uitgevoerd. Helaas kunnen we ook in dat geval nooit in 100% van de gevallen optimale resultaten garanderen. Vaak zijn er hierbij andere factoren gemoeid waarop wij geen invloed hebben. (medicatie, hormonen, niet navolgen nazorg,...)

    Er wordt niet gerookt in het instituut.

    In alle gevallen kan de schoonheidsspecialiste een klant of verzorging weigeren. Opnieuw is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of er een bedrag aangerekend wordt of niet. Voorschotten kunnen bijgevolg ook ingehouden worden.
     
  8. Betaling
    Betalingen gebeuren na afloop van de behandeling volgens de mogelijkheden die het salon aanbiedt (cadeaubon, bancontact, cash of mobiel) . Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.

    Bij verschillende behandelingen wordt er een voorschot gevraagd. Deze wordt automatisch gevraagd bij het online boeken van de afspraak, het maken van de afspraak in het salon of na verkrijgen van een factuur per mail. Geen voorschot = geen afspraak.
     
  9. Klachten of ontevreden
    Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

    Indien u een opmerking heeft over een verzorging of een andere vraag, gelieve dit te melden. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd. Deze worden op een discrete manier behandeld.

    Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Dit is een extra motivatie. Regelmatig zult U een mail ontvangen met de vraag naar uw ervaring in het salon. Het zou super zijn mocht U deze invullen!
     
  10. Cadeaubonnen
    Cadeaubonnen hebben een houdbaarheid van 1 jaar, hoewel deze kan blijven gebruikt worden. Let op: Wanneer je bv. een wimperlifting t.w.v. 60 euro hebt gekregen en de prijs is na vervallen van de bon opgeslaan, dan dient U het verschil nog op te leggen.

    Op de dag van de behandeling dient u de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.

    Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

    Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de waarde op de bon gebruikt voor het vergoeden van het annuleringsbeleid.

    Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

    Indien U online boekt met cadeaubon dient U de bonnummer te vermelden bij opmerkingen. Voorschotten worden na controle en goedkeuring van het nummer teruggestort.
     
  11. Abonnementen
    Heb je bijvoorbeeld een abonnement voor Perfect Shape maar wens je eens Henna Brows, dan betaal je gewoon het bedrag voor de Henna Brows. Er gaat niks af van je 10 beurtenkaart.

    Abonnementen worden niet terugbetaald. In geval van overmacht kan er een regeling getroffen worden, dit is aan Aaricia om te bepalen als je in aanmerking komt hiervoor.

    Een openstaand bedrag kan niet overgezet worden naar een nieuw abonnement.

    Het abonnement is strikt persoonlijk, het is niet mogelijk om dit te delen met een 2e persoon.

    Kom je een afspraak niet na of annuleer je laattijdig? Dan wordt er een beurt afgetrokken van de kaart.

    Je kan enkel een abonnement verkrijgen nadat je al eens bent langs geweest in de Brow Bar.
     
  12. Privacy
    Bekijk hier de Privacy Policy van A.V Beauty & Brow Bar